Alla inlägg den 20 april 2011

Av Amelia o Anna - 20 april 2011 23:45

Hej bloggen det är Amelia här. idag är det min namnstadag!!!Säger man inte grattis eller? Jajja men nu ska jag berätta vad som hände liksom ta det lungt eller gällafall nu ska jag berätta jaa det regnade HELA DAGEN !!!!! boring!!!!! Nää men det var faktiskt kul vi va med Johan och Lukas eller va det är ett starkt ord nää men de spelade på sin mobil och gick in på Facebook. Jaa men vi hade roligt för de skulle stava mitt efternamn men det gick inte så bra för det skrev hela tiden thil..... när det ska vara thyla.... och jajja men tillslut hittade de mig och addade mig och sedan snackade vi och de spelade vidare på sin mobil och jajja men sedan eftermaten när det var fika satt vi och åt den där och då spilde ADAM ut sin cholkadmjölk (varm på sina byxor) Smart men jajaja oh då blev han arg på mig för att han gjorde det på  sig själv och då skrek han KUUUKKKK över hela hotellet typ så alla började kolla och adam började böla och sedan gick han sin väg och människorna kolla fortfarande på mig sedan på kvällen va vi med Lukas och Johan oh spelade kort och snacka oh ja då sa Johan grattis som ingen annan har gjort typ jo Annas familj och mormor o morfar och lite fler men gällafall skitsamma och vi satt uppe tillöver 00.00 och jajjaja när klockan blev över 00.00 sa Johan Grattis på namnstdagen i efterskott och då började alla as flabba. Ja så var våran kväll och nu ska jag gå och lägga mig chaoooo//amelia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkomna till Flickornasresatillturkiets blogg.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Amelias o Annas Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Ska vi fortsätta med bloggen ?
 Ja
 Nej
 Kanske

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards