Alla inlägg under april 2011

Av Amelia o Anna - 25 april 2011 20:30

Hej min dag efter har vatt rätt bra jag har slappat och gjort läxor och snackat med kompisar och snackat med Johan <3 chaooo///Amelia

Av Amelia o Anna - 25 april 2011 20:00

Ja dagen efter turkiet var sådar rätt kul var det för jag jag skulle på  zonläger 9.30 o vi kom hem 02.00 Trött var jag o jag ville tillbaka till turkiet. Längtade inte et dugg till skolan i morgon. Brun blev jag därimot inte så mycket. Amelia blev rätt brun o farfar blev negerbrun. Fast Lukas va blekare  än mig det ska jag säga!!! många frågade om jag hade haft det bra o det hade ja. Denise frågade först av allt när v träffades om det fanns  några söta killar på hotellet,haha typiskt henne  . Det va det mästa!!! kul hade vi i massor o vi träffade nys människor<3  

Av Amelia o Anna - 24 april 2011 21:30

Hej bloggen det är Amelia som skriver. Idag är det den sista dagen i paradiset. dag fyler Lars år (annas pappa)ska man inte säga grattis?han fyller 43år. Idag regnade det på morgonen så vi gick o shoppade. Anna o jag shoppade likadana adidaströjor fast anna öpte vit o jag svart. efter det blev det fint väder så vi gick o badade på hotellet o solade. och under tiden vi badade skulle vi åka vattenruchbanor och när vi skulle gå upp för trappan trillade jag o slog i amen. när vi skulle gå upp till solstolarna slog anna i  tre tår o det började blöda på två av dem. o sen efter en stund byte vi om o tog våra resväskor sen tyvärr kombussen o INGEN s hejdå:( när vi var framme träffade vi torsten:) det va kul.sentog vi flyget o ddet blev försent och en lite bäbis skrek hela tiden det va störigt. vi va framme vid 12.45.deta var vår resa till turkiet som vi aldrig glömmer!!!!chaoooo Amelia:)

Av Amelia o Anna - 23 april 2011 21:30

hej! nu ska jag Anna berätta om lördagen:Tyvärr är det sista kvällen idag:( jag o Amme vill inte hem vi har kul här!om vi nu måste hem måste det va ett bra avslut!t.ex. att någon trillar i polen elr nått sånt. i dag hr vi solat o badat gjort lite gymnastik vid polen, johan o lukas härmad oss från andra sidan polen:) vi har fått mer desserter fö det är turkdagen idag(turkiets nationaldag).så vi va tvugna at ta men det gjorde inte jag . Amelia ställdde sin tallrik någon stans sen gick vibara o leta efter killarna o domm låg på solstolar ute på terassen. sen la jag o Amme oss vid några andra solstolar sen kom dom till oss:)så vi började snacka lite sen så kom sara (johans minsta syrra) hon hade trillat i polen. vilket avslut!! sen började killarna frysa så vi gick in. så tog alla upp  sina mobiler o börja fota o filma utan att vi visste varför. o Jag har typ 80 bilde på dom o Amme. de va jättekul o Johan sjöng lite. vi satt där typ till tolv. sen gick vi upp tillsammans sen skulle dom till 3:e våningen så dom sa godnatt sen gick jag o Amme till 4:e där vi bodde:) sen gick vi o la oss 

Av Amelia o Anna - 22 april 2011 23:30

Hej det är Amelia. Nu ska jag berätta hur vår dag så ut just idag :) Olivia o Adam va med sina kompisar och ja nu ska jag berätta vad vi gjorde att när vi skulle gå någon skricka uppefrån trappan Amelia och Anna!!!! Sedan gick jag längre upp i trappan och då så jag vem det va och det kan ni faktiskt gissa själva ??? Det var Johan :) som skrek och Lukas gick bakom. Efter det skulle vi till matsalen så vi gick in i matsalen och då stog det en kille som skulle fotografera visa personer som så bra ut eller nåt inte vet jag fråga han själv ? Ja men gällafall så gick Johan och Lukas framför oss och då tog fotografen ett kort på de och sedan när vi gick in nää då skulle han inte ta foto på mig och Anna. :( synd) Sedan när vi skulle sätta oss någonstans att äta så fick vi sitta där ute vi lobbyn typ för att det inte fanns några platser och så smarta så tog de ett annat bord när vi hade börjat äta så jag o Anna o Niclas satt kvar och gissa vem som satt framför oss eller ett bord framför oss Johan och Lukas för de fick heller ej plats inne i matsalen. Kunde det bli bättre eller värre inte vet jag ??? men sedan efter det gick Anna och jag ut vid poolen och stod och dansade där till låtar och då lyssnade på låtar och då såg vi när vi gjorde det Johan och Lukas spela fotboll med Karl och någon syra till Lukas som jag inte vet så vet jag inte vad hon heter men strunt samma och sedan la jag och Annas oss på solstolarna och lå typ och lyssnade på musik och utan vi visste om det kom Johan och lukas och satte sig på VÅR SOLSTOL men det var ändå rätt gullit och då visade de ett par låtar som de tyckte va bra och vi snackade oh under tiden vi snacka kom först Johans syra Sara och sa att det var någon boll som hade trillat i och frågade vad vi hette och sånt och då sa vi våra namn och sedan så förskte Johan hjälpa sin syra att ta bollen och efter det hållde hon på att trilla i. Sedan kom Johans mamma och fråga om vi frös och frågade om vi skulle ta deras platser där uppe i lobbyn för där var oftast någon som tog den annors och lite stund efter det frös jag skit mycket (HADE SOLFROSSA) så vi gick in och satte oss där de hade sutit och när vi satte oss där var det Harry Potter på tven fast på TYSKA:P förstod lite vad de sa men inte allt + jag läser inte änns tyska. Hahhha kiing:) Sedan sa anna att hon var törstig så hon gick och beställde en fanta och lite efter det när anna kom tillbaka så skulle johan också gå och ta en fanta men han klarade inte beställa själv så jag hängde med oh beställde drika till oss och ja han i drinkbaren skojja med oss lite grann och det förstod jag men ej Johan (SYND). sedan när vi fick vår dricka så titta vi vidare på filmen och då frös jag fortfarande så jag gosa in mig i stolen jag satt i. :) Sedan kom Annas pappa och min pappa oh min morfar då och sa att vi skulle gå upp och lägga oss. Så här var fredagen. Chaooo/Amelia

Av Amelia o Anna - 22 april 2011 23:15

Johans syskon: Sara 7år Anna 11år   Ida 16år

lukas syskon: Carl 11år Moa 14år  

Av Amelia o Anna - 22 april 2011 21:45

Våra syskon :


Amelia=At

Adam 8år: Var med olivia och hennes kompisar.


Anna=Ac

Olivia 10år: Hittade flera killkompisar.

Niclas 15år: hittade en killkompis som var typ 12år. 


Av Amelia o Anna - 21 april 2011 14:15

Hej bloggen! i dag (torsdag) har det varit bra. vi gick upp vid 9 kanske o farfars väckarklocka ringde vid 7:( farfar låg o pratade tyska hela natten inte kul). Vi har väl mest solat o badat idag inget speciellt har hänt eller jo vi stog i glasskön o framför oss stog igelkotten(vi döpte alla killarna på hotellet) o Amelia skulle mäta om han va lite lång som henne så hon gjorde så med handen. o han kände visst det o vände sig om o kolla på amme som om hon va en idiot så nu undviker hon han:) haha. På kvällen skulle vi gå ner till side centrum o det ville inte jag så jag blev skit arg men följde med ända(pappa tvinga mig). Farfar o nicke håller på med : Ska ni träffa dom snygga killarna i dag med? hela tiden störigt!!!fast i kväll spelade vi inte kort eller vi va inte med Johan o Lukas. vet inte varför men det blev inte så. det va allt:) 

OJ GLÖMDE NÄSTAN Grattis Annelie (amelias mamma) på namnsdagen. :)

Presentation

Välkomna till Flickornasresatillturkiets blogg.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Amelias o Annas Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Ska vi fortsätta med bloggen ?
 Ja
 Nej
 Kanske

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards