Alla inlägg den 18 april 2011

Av Amelia o Anna - 18 april 2011 20:15

Hej idag har vi vatt på stranden och på kvällen så träffade vi ett par speciela personer. Nu ska jag berätta om på kvällen jo det var precis innan vi skulle äta eller typ så där så satt ett par killar som så gulliga ut och sedan gick de och satte sig någonannanstans för de blev nog trött på oss för att vi stirrade typ och de gjorde faktiskt de med men jajja sedan flyttade på sig och satt en våning ner och vi kunde se dem för att mitt i hela hotellet fans det ett hål där man kunde se ner till allla våningar. så vi såg dem och som då jag inte visste då va att jag hade satt armen på bordet där ena killen som då hette johan hade spilt läsk (sprite). Så jag blev super glad säger vi och Anna fortsatte att skratta åt mig typ hela tiden men strunt samma sedan efter maten så satt de brevid oss och spela kort eller ett bord i från och då så börja Johan skaka med räcket som var där och räcket var nära mig så jag skaka till bakade men det gick inte så bra men gellafall så tappa han sitt kort ner på en annan våning och då passade jag på att fråga om vi fick vara med och spela kort och sedan snackade och spelade kort men det som var problemet att ibland var det så pinsamt för det var knäpptyst och det andra var att Johan fuskade men när han vann blev han skit glad och när han förlorade blev han lite galen men strunt samma. Vi satt där hela kvällen tills midnatt sedan gick vi upp till hotellrummet för att lägga oss och sova. Godnatt och det var den här dan som vi kallar dag 2. Chaooo///Amelia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkomna till Flickornasresatillturkiets blogg.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Amelias o Annas Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Ska vi fortsätta med bloggen ?
 Ja
 Nej
 Kanske

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards